Известие

Collapse
No announcement yet.

изведнъж син пушек

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • изведнъж син пушек

    Привет колеги
    Преди няколко дни смених маслото на алфата с 10в40 и всичко си беше нормално до вчера.Днес ставам паля колата оставям я около 5мин. на празен ход и след това тръгнах да се прибирам от банкет и след като дигна около 80-тина градуса и реших да я разкърша малко и какво да гледам при около 4000об. колата взе да припушва.Спрях и на място я форсирах няколко пъти 4000-5000об. и колата си пуши доста син пушек,преди това единствено ми е изпушвала съвсем леко при около 7000об. поне така ми каза приятел който караше зад мене.За втори път слагам едно и също масло и преди това го нямаше това пушене
    Може ли да е от некачествено масло или изведнъж мотора(2.0тс) се е скапал.
    Last edited by lokara; d.m.y г., 13:00.

  • #2
    Първоначално публикувано от lokara Покажи съобщение
    Привет колеги
    Преди няколко дни смених маслото на алфата с 10в40 и всичко си беше нормално до вчера.Днес ставам паля колата оставям я около 5мин. на празен ход и след това тръгнах да се прибирам от банкет и след като дигна около 80-тина градуса и реших да я разкърша малко и какво да гледам при около 4000об. колата взе да припушва.Спрях и на място я форсирах няколко пъти 4000-5000об. и колата си пуши доста син пушек,преди това единствено ми е изпушвала съвсем леко при около 7000об. поне така ми каза приятел който караше зад мене.За втори път слагам едно и също масло и преди това го нямаше това пушене
    Може ли да е от некачествено масло или изведнъж мотора(2.0тс) се е скапал.
    Смени горивото ...аз имам покъртителни случки след зареждане в шел

    Comment


    • #3
      Ако този "син пушек" мирише на изгоряло масло имаш 2 алтернативи - да смениш маслото или имаш някакъв проблем по мотора - запушен маслен сепаратор, гумички на клапани, сегменти итн
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #4
        Ами преди да налея новото масло бях за засичал колко ми гори 1л./10000км.,маслен сепаратор един път е чистен преди 1год.А от горивото как може да повлияе

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от lokara Покажи съобщение
          Привет колеги
          Преди няколко дни смених маслото на алфата с 10в40 и всичко си беше нормално до вчера.Днес ставам паля колата оставям я около 5мин. на празен ход и след това тръгнах да се прибирам от банкет и след като дигна около 80-тина градуса и реших да я разкърша малко и какво да гледам при около 4000об. колата взе да припушва.Спрях и на място я форсирах няколко пъти 4000-5000об. и колата си пуши доста син пушек,преди това единствено ми е изпушвала съвсем леко при около 7000об. поне така ми каза приятел който караше зад мене.За втори път слагам едно и също масло и преди това го нямаше това пушене
          Може ли да е от некачествено масло или изведнъж мотора(2.0тс) се е скапал.
          Градски какъв бълвоч си турил на колата
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #6
            Ами понеже колата я карам само със Селения 10в60,но понеже нямах парици за него сега съм с Аджип 10в40.Откакто съм сложил маслото и съм минал около 1-1500км. и от щеката не е мръднало при положение,че колата си я настъпвам особено на извънградско
            Last edited by lokara; d.m.y г., 14:02.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от lokara Покажи съобщение
              Ами понеже колата я карам само със Селения 10в60,но понеже нямах парици за него сега съм с Аджип 10в40.Откакто съм сложил маслото и съм минал около 1-1500км. и от щеката не е мръднало при положение,че колата си я настъпвам особено на извънградско
              Ееее маслото не е лошо, значи търсиш другаде проблема...
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                преди да счупя картера пак бях с Аджип,но това нещо го нямаше.Преди 10-на дена смених картер и ново масло и днес забелязах,че колата пуши така преди го нямаше този пушек.Маслото наистина не е лошо,но пък може и самото него,може да му има нещо или поне на мене ми се иска да е така и да не е от мотора

                Comment


                • #9
                  Има няколко процедури които могат да ти помогнат да разбереш къде е проблема. Ще се опитам да ти изброя някои от тях и да ги пробваш ако имаш възможност.

                  1. Откачаш от смукателя маркуча за картерната вентилация и на загрял мотора палиш. Трябва да усещаш хем да духа хем да дърпа на вътре така на пулсации без да пуши синьо или поне не много. - Малка част от проверката на състоянието на сегментите.

                  2. Мериш компресия на студен мотор без да развърташ много мотора. По 3 оборота на цилиндър. - Висока компресия над 13 бара на някои цилиндър ще ти подскаже, че там има масло.

                  3. На студен мотор и извадени свещи развърташ на ръка мотора бавно докато му направиш поне 3 оборота. Като гледаш между оборотите да имаш паузи. После си докарваш буталата близо до гмт и гледаш дали има мазно петно върху някое от тях. Ако има то там ти капва от главата. Демек някоя гумичка или водач.... и ако всичко пък е точно минаваш на точка 4.

                  4. Купуваш си минимум 2 литра газ за осветление. Докарваш всички бутала на средата. Точиш маслото ако е ново и искаш да си го налееш пак. Започваш да пълниш през свещите всички цилиндри с газ (до нивото на свещите) докато на всички започне да се задържа газта на едно ниво поне за 20-тина минути. Това може да отнеме доста време и газ. Може и 3 литра да си купиш. Но не повече. Ако само на 1 цилиндър имаш проблем то 3 литра ще са ти достатъчни. Ако след 3-тия литър отново въпросния цилиндър се изпразва както в началото. Заебаш всичко, теглиш и една майна... оставяш я поне 12 часа да се изтече хубаво, наливаш си маслото и събираш пари за сегменти. Ако пък имаш късмет и всички цилиндри започнат да държат газта добре пак си изчакваш да се изтече и разхода на масло ще е в историята поне още няколко 10-ки хиляди километра
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Тази процедура дава голяма успеваемост при много случай на слепнали маслени сегменти. Предимно това става при каране на къси разстояния, студен мотор, и всеки път това комбинирано със бързане за работа например демек на почти всичката газ. И в комбинация с гъсто масло пък ускорението на процеса е не знам по колко

                    Лично при мен съм го правил на няколко мои и клиентски коли и успеха е поразителен. Обикновено на коли с разход от сорта на литър на 1000 след процедурата не можеш да хванеш дали имаш разход после. На щеката не мръдва. Разбира се ако проблема е от такова естество.

                    Лично аз не съм имал кола на която да не е дало ефект, но със сигурност ще има случай в който няма да е това проблема. Но това се разбира дали ще даде ефект или не. Обикновено на някой цилиндър първия път като му налееш и то се изтича почти веднага. След 4, 5-тото наливане вече се застоява и то доста. Хватката е да започне да застоява повече от 20-тина минути. Това е признак, че сегментите вече са отпуснали

                    Картер не съм свалял никога при такава процедура. Чакам понякога и 24 часа на отворена пробка.

                    А ти щом нямаш разход на масло не я пипай

                    ЕДИТ: Снимка от един орел Даваше 3 литра на 100 км. разход. Конкретно на този цилиндър първото наливане не мога да смогна да напълня цилиндъра. Толкова бързо изтича.
                    Attached Files
                    Last edited by oem; d.m.y г., 15:34.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от lokara Покажи съобщение
                      Ами преди да налея новото масло бях за засичал колко ми гори 1л./10000км.,маслен сепаратор един път е чистен преди 1год.А от горивото как може да повлияе
                      На Л.С. бих ти разказал мойте наблюдения и проблеми.
                      Но отново те съветвам да сипеш бензинец от друга бензиностанция, различна от последната преди пушека

                      Comment


                      • #12
                        Ами колеги сега ходих до магазина на един роднина и си взех един списък с ценички на лагери,сегменти,гумички гарнитура,че май на там отиват нещата.

                        Comment


                        • #13
                          По принцип няма по-хубаво от ревизията на мотора стига да е направена качествено. Ако си го решил обмисли го добре.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            ами почти сигурно,че ще има ремонт просто трябва да се уговоря допълнително с един човек.Парите ги имам,пък и частите не са много

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от lokara Покажи съобщение
                              ами почти сигурно,че ще има ремонт просто трябва да се уговоря допълнително с един човек.Парите ги имам,пък и частите не са много
                              Ти май още с пускането на темата си се самонавил А аз се опитвам да те спасявам
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X